ŁADOWACZ TUR 2A, 4, 4F, 6, 6A, 8


  • prosty załadunek i wyładunek różnorodnych materiałów
  • szybka i nieskomplikowana wymiana narzędzi roboczych
  • bardzo duża przydatność do prac w gospodarstwie
  • łatwy montaż i demontaż ładowacza

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY OFERTY

null

Biuro

tel. (42) 719 42 07

null

Mobilny Handlowiec

tel. kom. 881-404-717

null

Robert

tel. kom. 730-599-833

null

Tomek

tel. kom. 788-650-694

Nowoczesne ładowacze Ursus TUR przeznaczone są dla ciągników o mocy od 35 do 180 KM. Różnią się między sobą szeregiem parametrów w tym maksymalnym udźwigiem, jednak co jest charakterystyczne dla całej serii to ich duża przydatność do prac w gospodarstwie. Ładowacze standardowo wyposażone są w funkcję „pływającą”, która w przypadku kolizji z nierównym podłożem chroni osprzęt przed uszkodzeniami. Podłączenie hydrauliki ładowacza bezpośrednio do magistrali olejowej ciągnika sprawia, że użytkownik ma do wykorzystania wszystkie gniazda wyjść hydrauliki zewnętrznej. Dzięki temu może podpiąć do ciągnika więcej maszyn potrzebnych do pracy w danej chwili. Zasilanie szeregowe posiada wiele dodatkowych zalet, m.in. zwiększa komfort pracy, przedłuża żywotność pompy i generuje oszczędność paliwa. W ciągnikach, które posiadają pompy tłoczkowe o zmiennej wydajności (system CCLS)  montowane są rozdzielacze  z linią czujnikową. Ładowacze TUR wyposażone są w półautomatyczną ramkę szybkomocującą osprzęt.


Funkcja pływająca rozdzielacza

Rozdzielacze stosowane w Ładowaczach TUR posiadają w standardzie funkcję zwaną „PŁYWAJĄCĄ”. Jest ona niezwykle przydatna przy pracach w styczności z podłożem (podgarnianie łyżką, spychanie pługiem do śniegu). Przy kolizji z nierównym podłożem system „pływania” chroni osprzęt ładowacza przed uszkodzeniami.

Rozdzielacze z linią czujnikową

W ciągnikach które posiadają pompy tłoczkowe o zmiennej wydajności (system CCLS) montowane są rozdzielacze z linią czujnikową specjalnie przystosowane do hydrauliki ciągnika. W tym systemie linia czujnikowa „zgłasza” zapotrzebowanie na pobór oleju, a pompa „odpowiada” zwiększonym, dostosowanym do potrzeb ładowacza wydatkiem. To nowoczesne rozwiązanie posiada dwie ogromne zalety: pozwala na pozostawienie wolnych gniazd wyjść hydrauliki zewnętrznej do wykorzystania w pracy z innymi maszynami oraz znacznie oszczędza energię potrzebną do napędu hydrauliki czyli paliwo.

Zasilanie szeregowe

Dzięki możliwości podłączenia hydrauliki w magistralę olejową w nowych typach ciągników zyskujemy na:

  • zwiększeniu komfortu pracy poprzez szybsze i płynniejsze ruchy ładowaczem,
  • przedłużeniu żywotności pompy,
  • wykorzystaniu wolnych gniazd wyjść hydrauliki zewnętrznej do pracy z innymi maszynami bez odłączania rozdzielacza ładowacza.