tel. (42) 719 42 07
tel. kom. 881-404-717
tel. kom. 730-599-833
tel. kom. 788-650-694
Nowoczesne ładowacze Ursus TUR przeznaczone są dla ciągników o mocy od 35 do 180 KM. Różnią się między sobą szeregiem parametrów w tym maksymalnym udźwigiem, jednak co jest charakterystyczne dla całej serii to ich duża przydatność do prac w gospodarstwie. Ładowacze standardowo wyposażone są w funkcję „pływającą”, która w przypadku kolizji z nierównym podłożem chroni osprzęt przed uszkodzeniami. Podłączenie hydrauliki ładowacza bezpośrednio do magistrali olejowej ciągnika sprawia, że użytkownik ma do wykorzystania wszystkie gniazda wyjść hydrauliki zewnętrznej. Dzięki temu może podpiąć do ciągnika więcej maszyn potrzebnych do pracy w danej chwili. Zasilanie szeregowe posiada wiele dodatkowych zalet, m.in. zwiększa komfort pracy, przedłuża żywotność pompy i generuje oszczędność paliwa. W ciągnikach, które posiadają pompy tłoczkowe o zmiennej wydajności (system CCLS) montowane są rozdzielacze z linią czujnikową. Ładowacze TUR wyposażone są w półautomatyczną ramkę szybkomocującą osprzęt.
Funkcja pływająca rozdzielacza
Rozdzielacze stosowane w Ładowaczach TUR posiadają w standardzie funkcję zwaną „PŁYWAJĄCĄ”. Jest ona niezwykle przydatna przy pracach w styczności z podłożem (podgarnianie łyżką, spychanie pługiem do śniegu). Przy kolizji z nierównym podłożem system „pływania” chroni osprzęt ładowacza przed uszkodzeniami.
Rozdzielacze z linią czujnikową
W ciągnikach które posiadają pompy tłoczkowe o zmiennej wydajności (system CCLS) montowane są rozdzielacze z linią czujnikową specjalnie przystosowane do hydrauliki ciągnika. W tym systemie linia czujnikowa „zgłasza” zapotrzebowanie na pobór oleju, a pompa „odpowiada” zwiększonym, dostosowanym do potrzeb ładowacza wydatkiem. To nowoczesne rozwiązanie posiada dwie ogromne zalety: pozwala na pozostawienie wolnych gniazd wyjść hydrauliki zewnętrznej do wykorzystania w pracy z innymi maszynami oraz znacznie oszczędza energię potrzebną do napędu hydrauliki czyli paliwo.
Zasilanie szeregowe
Dzięki możliwości podłączenia hydrauliki w magistralę olejową w nowych typach ciągników zyskujemy na: