Zetor Major 60-80KM


Major to uniwersalny traktor rolniczy  wyróżniający się doskonałym stosunkiem ceny do prezentowanej mocy. Został stworzony do działania wraz z maszynami rolniczymi, jak również jako środek transportu. Traktor Major to pojazd przeznaczony do małych i rodzinnych gospodarstw rolnych, doskonale sprawdzając się także w przypadku drobnych prac wykonywanych na obszarze leśnym, a także prac komunalnych. Traktor Major to traktor na lata – niezawodny, o dużej mocy i prosty w obsłudze.

Siła: Traktory Major zaprojektowano tak, aby optymalnie dobrać moc silnika do masy pojazdu. Pozwala to w pełni wykorzystać moc traktora.

Wytrzymałość: W traktorach Major najważniejsza jest prostota i znakomicie przemyślana koncepcja ciągnika. Tylko w ten sposób możemy zapewnić niezawodność, łatwą obsługę i szybki serwis.

Efektywność: Dzięki prostej konstrukcji traktory Major są łatwe w serwisowaniu i wykazują umiarkowane zużycie płynów eksploatacyjnych. W dłuższej perspektywie każdy użytkownik doceni również przystępną cenę części zamiennych.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY OFERTY

null

Biuro

tel. (42) 719 42 07

null

Mobilny Handlowiec

tel. kom. 881-404-717

null

Robert

tel. kom. 730-599-833

null

Tomek

tel. kom. 788-650-694


MODEL MAJOR CL MAJOR HS
Moc silnika (KM) 75,2 = 75,2
Skrzynia przekładniowa 4° mechaniczna z 3 zakresami 4° mechaniczna z 3 zakresami i 2 stopniowym wzmacniaczem
Rewers mechaniczny elektrohydrauliczny (PowerShuttle)
Ilość biegów 12/12 24/12
Maksymalna prędkość (km/h) 30 40
Minimalna prędkość (km/h) 1,5 0,5
Max udżwig TUZ (kN) 24 33
Technicznie dozwolona maks. masa całkowita (kg) 4 300 5 100
Pojemność zbiornika paliwa (l) 80 120
Końcówki zewnętrzne (szybkozłącza) 4+1 6+1
MODEL UNITS MAJOR CL 80 MAJOR HS 80
SILNIK
Typ silnika Deutz TCD 2.9 L4
Norma emisji Stage IIIB / Tier 4i
Rodzaj silnika wysokoprężny, czterosuwowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, CommonRail, z turbodoładowaniem, filtr DOC
Moc (2000/25/EC) kW
HP
55,3
75,2
Obroty znamionowe 1/min 2 200
Liczba cylindrów / zaworów 4 / 8
Doładowanie turbosprężarka
Pojemność cm3 2 925
Średnica/skok mm 92 / 110
Maks. moment obrotowy Nm 300
Przewyższenie momentu obrotowego % 25
SKRZYNIA PRZEKŁADNIOWA
Typ 4 stopnie w 3 zakresach 4 stopnie z 2˚ wzmacniaczem w 3 zakresach
Ilość biegów (do przodu/do tyłu) 12/12 24/12
Zmiana biegów w pełni zsynchronizowana
Rewers sterowany mechanicznie (synchronizowany) hydrauliczny, pod obciążeniem (Power Shuttle)
Wzmacniacz momentu 2 stopniowy PowerShift
Maks. prędkość (km/h) km/h 30 40
WAŁ ODBIORU MOCY
Typ tylnego WOM zależny / niezależny
Obroty tylnego WOM 1/min 540/1 000 lub 540/540E 540/1,000
Włączanie WOM mechaniczne elektrohydrauliczne
Typ końcówki WOM OPT 6 rowków CW / 6 rowków CCW
Obroty przedniego WOM OPT 1/min 1 000
Moc maks. przedniego WOM OPT kW maks. 35 kW
HYDRAULIKA
Typ mechaniczna regulacja
Wydajność pompy głównej l/min 50
Wydajność pompy układu sterującego 22
Sterowanie hydrauliką mechaniczne
Końcówki zewnętrzne (szybkozłącza) 4+1 lub 2+1  4+1 lub 6+1
TRZYPUNKTOWE UKŁADY ZAWIESZENIA
Tříbodový závěs Kategoria II
Tylny TUZ – siła podnoszenia w dolnej pozycji cięgieł kN 24 33
Tylny TUZ – siła podnoszenia w całym zakresie kN 23 30
Przedni TUZ – maks. siła podnoszenia OPT kN 13
KABINA
Dach z oknem dachowym standard/ochronny dach FOPS OPT
Siedzenie operatora mechanicznie amortyzowane z pasem bezpieczeństwa komfortowe, amortyzowane obrotowe
siedzenie z pasem bezpieczeństwa
Siedzenie pasażera standard (z pasem bezpieczeństwa)
Ogrzewanie standard
Klimatyzacja na życzenie
Instalacja radiowa / radio standard / opcja
Kolumna kierownicy regulowana regulowana i wysuwana
Lampa ostrzegawcza na życzenie
PODWOZIE
Układ napędowy 4WD
Układ kierowniczy hydrostatyczny
Hamulce wspomagane hydraulicznie z dołączanym napędem przedniej osi
Hamulec przyczepy OPT pneumatyczne 2+1 przewodowe
Pojemność zbiornika paliwa l 80 120
Przednie błotniki stałe OPT skrętne
POZOSTAŁE PARAMETRY
Masa własna* kg 2 960 – 3 685 3 350 – 3 500
Technicznie dozwolona maks. masa całkowita (kg) kg 4 300 5 100
Maks. obciążnik przedni OPT kg 266
Maks. obciążnik tylnych kół OPT kg 256
Maks. długość mm 3 505–4 511 3 636–4 580
Maks. szerokość mm 1 941–2 241 1 939–2 241
Maks. wysokość mm 2 560–2 586 2 525–2 556
Rozstaw mm 2 210 2 200
Kombinacje kół przednich i tylnych spawane: 280/85 R24 (11,2 R24)
X 420/85 (16,9) R 30
spawane: 360/70 R20 (12,4 R20)
X 420/70 R 30
skręcane: 280/85-24 (11,2-24)
X 420/85 (16,9)-30
skręcane: 280/85 R24 (11,2 R24)
X 420/85 (16,9) R 30
spawane: 280/85 R24 (11,2 R24)
X 420/85 (16,9) R 30
spawane: 360/70 R20 (12,4 R20)
X 420/70 R 30
skręcane: 280/85 R24 (11,2 R24)
X 420/85 (16,9) R 30

OPT opcja,
*bez obciążnika przedniego i tylnego